Overkligt

Shit vad länge sedan jag skrev här men som vanligt har det inte hänt allt för mycket sedan sist jag skrev. Jag jobbar och sliter ibland känns det som om jag bor på jobbet som denna vecka har jag endast varit ledig en dag och det tar verkligen på alla krafter man har men det lönar sig när lönen kommer in på kontot :)

Har faktiskt varit på möhippa för jessica och det var grymt kul men synd för mig som vanligt så jobbade jag dagen efter så det blev inte allt för mycke dricka eller vara ute länge.
Nu är det inte långt kvar till själva bröllopet äger rum och det ska bli så himla underbart härligt, längtar som tusan nu :)
Pluset är att Carro som vanligt med smarthjärnan kom på en underbar bröllopspresent till dom vilket gör allt ännu roligare.

Tyvärr har jag fått tråkiga nyheter om min mormor men om man väger fördelarna med nackdelarna. Hon har fått amputerat sitt ena ben och ännu känns allt så himla overkligt men blir väl så innan men har sett henne och hört hur hon tycker om det hela. Hoppas att hon inte får några komplikationer efter detta och såret läker fint.

Imorgon ska jag tvätta och sedan blir det birsta med Matilda, Carro och kanske man kan få dit Kattis så vi kan köpa bröllopspresent åt Jessica och Jonas.

Nu ska jag mysa med gubben som kom hem från jobbet men blir inte så mycket för han ska visst gå och lägga sig nu så då får jag väl också göra det!

Sköt om er alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback