Bröllop

Vilket vackert bröllop vi var på igår, dom var så fina båda två när dom kom och gick in i kyrkan! Tur med vädret hade vi alla och när dom kom ut ur kyrkan lyste solen så fint på himlen.
På festen hade vi alla roligt med, vi drack och drack och drack :) Fullare och fullare blev man så när vi väl var hemma vid halv två så hade jag en karusell i min säng och det var nästan obehagligt men somnade nog inom ett par minuter och vaknade idag med världarnas huvudvärk men så blir det ibland.

Idag bär det av till gotland och det ska bli så himla underbart att få komma bort en vecka och inte behöva tänka på något annat än att umgås med alla som är där nere.

Nu ska jag göra mig klar och sedan åka till klingsta och vattna lite blommor där innan vi beger oss iväg.

Hoppas att ni kommer ha det lika bra som jag kommer att ha det









Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback