Vacker dag

Vilken otroligt vacker dag det är idag, bara -3 grader och solen skiner så fint så  jag skulle vilja vara ute hela dagen och bara njuta.
Men är tvungen att tvätta idag för det börjar ta slut på strumpor och mina träningskläder är ofräscha så för tillfället väntar jag på att dem första maskinerna ska bli klara och kanske man passar på att dammsuger lite för jag upptäckte några dammråttor.

Skulle vilja städa bort julen men tycker det är sådant jobbigt moment att hoppa upp och ner på en stol mellan alla fönster så man får upp nya gardiner men sedan vet jag inte vilka gardiner jag ska ha heller. Det är alltid roligare och städa bort julen när ens sambo är hemma och ta fram det nya.

Nu är det inte många dagar kvar tills såret är helt läkt och jag får ta bort förbandet men konstitgt nog så känns det som om det hände förra veckan men det är lite över 1 månad sedan. Jag får fortfarande ingen bild från när det hela hände men allt runt om kring kommer upp ungefär varje dag och det börjar bli lättare att hantera, det enda som fortfarande är jobbigt som kommer alltid att sitta kvar är rädslan för att busa med andra hundar eller när dom blir envisa och inte gör som man vill så backar jag alltid och står i bakrunden för jag har inte modet. Försöker vara uppi hundar rätt så ofta för att försöka bli av med rädslan och hoppas att den försvinner med tiden för ibland kan det blir riktigt jobbigt.

Nu måste jag ner till tvättstugan

Over&Out 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback