Utflykt

Goväll!

Imorse tog vi oss en sovmorgon ingen av oss hade ställt alarm så jag vaknade kl halv tio och ca kvart i elva skulle vi åka ner på gymmet så det blev lite småstressigt men vi hann ner och köra en kort konditionpass.
Vart hem snabbt och duscha göra sig klar för Carro skulle komma hämta mig vid halv ett för att åka till Jessica och Alva.
Jag fick äran att dra Alva i pulkan runt runt på gården men hon var mer intresserad av Tindra som höll på och jaga oss när vi småsprang med pulkan och jag tror Tindra var mer intresserad av pulkan.
Men var kallt fort för Alva så  vi gick in och drack varmt kaffe. Småpratade och hade det allmänt trevligt och Alva var så himla glad och hon kan verkligen charma en.
Måste bara säga att dom kommer att få sådant snyggt hus och några rum är ju redan klara och dom är ju sååå snygga.

Hade tänkt följa med Carro hem efteråt och äta middag med henne men har inte mått bra idag och vet inte vad det kan vara heller men kan ju alltid hoppas att det är bara för att kroppen är så ovan att jag tränar så himla hårt som var länge sedan nu.

Nu ska jag försöka göra ordning något att äta men vet inte vad eller om jag orkar.

Over&Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback