Torsdag

Så är det helg snart igen tycker det inte var många dagar sedan det var helg tiden måste gå fort.

I tisdags så fyllde lilla mamma år och pappa hade köpt tårta och kakor på bakgården, utav mig och Olle fick hon lite saker från body shop och en liten blombukett som var så otroligt fin synd att jag inte tog några bilder av buketten men så är det ibland.
Peter och Helena skulle komma upp och fika med oss också, jag gjorde ordning kakorna, laddade kaffet och tog fram tårtan så den inte var för kall.
Vi satt väl i 2 timmar och väntade på att dom skulle komma tilll slut så ringde pappa och då fick vi veta att dom hade glömt bort att vi skulle fira mamma, så där hade vi suttit och väntat. Vi fikade och tårtan var så himla god att jag skulle kunna ha ätit upp hela men fick räcka med 1 bit för min del.
Passade även på att träna Frida lite och det gick riktigt bra faktiskt, hon lyssnar när hon vill och då kan man ju hoppas att hon tar in det vi lär henne samtidigt, hon har blivit så stor och mer energi så man vet inte hur man ska trötta ut henne.

Har tränat varje dag typ denna veckan, jag trivs verkligen på gymet och vi försöker träna vi halv elva så jag kan kolla på våra bästa år för då glömmer jag bort tiden och bara kör tills programet är slut.
Vet ännu inte om jag har gått ner något men på tisdag ska jag väga mig så då får jag veta om den fungerar på mig.

Idag så kom familjen Hansson/Nässén och hälsade på en snabb sväng och det är ju alltid lika trevligt att få besök av vännerna.
Sedan är ju charmtrollet Alva med och då går ju tiden rätt så fort för hon kan verkligen få en att le.

Imorgon ska jag jobba för första gången på ca 2 månader och det känns ju konstigt men tror nog att det kommer gå bra men värst av allt är att jag ska kliva upp kl 06 och det var väldigt länge sedan jag gjorde det så blir typ att lägga mig och sova snart.

Nu ska jag kolla på tv och mysa ner i soffan.

Over&Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback