Tankar om allt

Jag har sådan träningsvärk i magen, insida lår och axlar att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Varje gång jag ska nysa så gruvar jag mig för jag vet hur ont det kommer att göra, att gå i trappor är jobbigt nog, att knäppa bh:n är jobbigt men ändå så känns allt detta som en skön känsla som är i kroppen men vill ändå inte utsätta mig för detta igen.

Jag sökte in till universitetet våren 2010 och sjuksköterske utbilningen men kom inte in men hade en svag aning om det när jag sökte men har iaf hamnat i reservgruppen om någon skulle hoppa av så kanske jag har turen att få den platsen men nu så jag börjat fundera om det är verkligen detta jag vill, kan inte komma unifunn med mina tankar om framtiden och vad jag vill bli för något bör jag bli.

Jag är så less att vara hemma och vara sjukskriven men finns ju inget annat att göra än att försöka stå ut med slötiden som blir.
Försöker dela upp alla dagssysslor så jag alltid har något att göra men känns som inget blir gjort ändå.

Jag har en tanke som har kommit och gått nu i ca 1 vecka men vet hur man jag ska göra eller på ett sätt vet jag. Allt känns perfekt vissa gånger men ibland kommer den med en rädsla och det är den blir jobbig men försöker alltid överväga med fördelar.
I slutänden hoppas jag att det blir bra och tror det med.

Måste bara säga att jag läser den varje dag och du så duktig på att skriva.

/ Marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback