Mitt projekt

Så var det söndag igen och tycker den går så fort att man hinner inte ens kliva upp från sängen förns man ska lägga sig igen.

Igår så stannade Matilda på middag och det blev en grönsaksblandning gratinerad i ugnen och till det så blev det stekt kyckling med tsatsiki tycker det var riktigt gott och det bästa är ju att man kan ju alltid blanda i andra grönsaker om man blir less och sedan är det ju super nyttigt.
Sedan bestämde sig Matilda för att sova över här och det var faktiskt riktigt kul att hon stannade kvar vi skulle ändå träna som idag då. Vi kollade på råttatouille och åt lite chips och dipp blev våran syndardag i dieten men efteråt så tyckte jag att det inte var så gott som jag hade trott att det skulle vara.

Natten som har varit ha nog ingen av oss sovit någe bra för jag har vaknat flera gånger av olika anledningar och matilda sov på soffan som kanske inte är den mest bekvämaste att ligga på sedan visste man ju inte vad Simba skulle göra om hon stack ut sina fötter utanför täcket.
Olle kunde inte sova för att det var varmt och han blir då täppt i näsan, någon gång under natten så skulle Simba börja leka med något inne vardagsrummet och vara extremt jobbigt med oss alla.

Mitt projekt som jag har hållt på med sedan i onsdags är äntligen klart och vi är riktigt nöjda med hur det blev med.
Blev lite fel på mallarna så färgen läckte in under men får vara så nu och låta bli att tänka på det.
Själva bordet har jag ju hittat på fyndlagret och färgen har jag köpt till.

Före:


Efter:


Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint bordet blev!!

2010-01-20 @ 19:38:39
Postat av: Peter L

Det var inte meningen att vara anonym, det försvann "på vägen"!!



Kram

Peter L

2010-01-20 @ 19:40:18
URL: http://eopl.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback