Isodieten

Hej!

Så var det kallt ute igen det som var så skönt när man slapp ha på sig mängder med kläder för att ens gå ut,jag vill ha april snart så man kan få börja njuta av våren och känna värmen av solen.

Vi har börjat med en ny diet som vi ska testa och se om det är något som passar oss, har gjort den i 3 dagar nu och visst är man hungrig men man vänjer sig vid det ganska snabbt. Min dröm är att jag går ner 10 kg med denna diet och ha gjort det till början av sommaren.
Om man ska tro på denna diet så kan man gå ner ca 1 kg i veckan.

Mitt sår har iaf läkt ihop nu så jag slipper ha förband på och äntligen får jag smörja in handen och jag kan shamponera mitt hår med mina båda händer, jippi. Måste säga att om jag tänker på hur det såg ut från början så ser det riktigt bra ut nu kunde inte tänka mig att det blev så litet ärr ändå efter allt. Jag ska börja träna handleden nu och så om min värk går över vid vissa rörelser men kommer nog att ha ont då och då för det tar väl ca 1 år innan ärret är läkt helt.
Hoppas på att jag kan få börja jobba så jag kan se hur det går annars får jag väl vara hemma igen.

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt jag har här hemma i vardagsrummet längtar tills det är klart och på plats.

Over&Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback