Har helt fel dag

Hela dagen idag har jag haft torsdag och kan inte komma på varför men har planerat att det skulle vara fredag imorgon och man kanske kunde mysa till det med god mat men så var icke fallet, får hålla mig till onsdag idag och njuta av den ist.

Blev minus på vågen när det var dags för veckovägning och det var nästan 1 kg och det är lagomt för kroppen. Ska fortsätta på samma sätt men kanske lite hårdare än förra veckan hade tänkt att inte alls synda denna vecka men känner jag mig själv kanske det blir lite god mat och något gott till kvällen sedan.

Har iaf fått jobba hela veckan och det känns mycket skönt att få komma tillbaka och göra något på dagarna plus att man kommer att få lite mera i lön än idag för det var inte mycket att hurra för och plus att jag inte fått pengarna av försäkringskassan ännu men har skickat in mina intyg idag så jag hoppas hoppas att dom får dom innan helgen och att dom är snäll nog att gör en extra utbetalning.

Nu vill jag inte ha så mycket mer snö skulle vilja ha vår och sommaren ganska snabbt därpå för jag vill ha värme värme är så less att måsta ha så mycket kläder på mig hela tiden när man ska bara gå ut.

Nu ska jag göra mig klar för natten är så trött idag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback