Äntligen

Jag har bestämt mig för min nästa tatuering och jag känner mig 99% säker på bilden och texten men finns ändå en oro att den inte kommer bli så som jag vill ha den men om jag tänker på min förra så är jag ju super nöjd med den.
Kommer inte lägga upp någon bild förns den är klar så ni som läser får vänta på tatueringen, ska boka tid på måndag och jag hoppas att jag inte måste vänta allt för länge på en tid.
Jag längtar!

Idag har jag äntligen fått städa bort hela julen eller det blev inte hela för gardinerna får vara kvar ett tag till har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska för andra gardiner och egentligen skulle jag vilja ha nya men dom pengarna finns inte för tillfället.

Med våran nya diet har jag lyckats gått ner 1 kg och känns riktigt bra för att bara vara så lite men det kommer bli mycket mer innan jag är färdig.

Nu ska jag hjälpa bobo att bära ner saker till förrådet.

Over&Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback