Söndagsmiddag

Fy bubblan vad jag är less på denna kyla och snö, skulle vilja ha vår nu och känna att värmen är på ingång.

Jag, Jessica, Carro och Kattis var och åt middag på ming palace, var mycket gott men kanske kan tycka att det var dyrt. Vi alla passade på och äta både förrätt, varmrätt och efterrätt och jag testade friterad banan med glass och det var så gott men efteråt vart jag så mätt att allt var bara jobbigt.
Snälla Carro skjutsade hem mig sedan så Olle slapp åka ner och hämta mig, henne kan man alltid lita på.

Igår gick jag till Olles jobb för att efter han slutat kl 15 skulle vi åka hem till mina föräldrar och äta middag, visade sig att Peter, Helena och Kevin var där med så då blev allt mycket trevligare.
Mamma hade gjort ordning viltgryta och den är såååå himla god att jag skulle kunna exakt hur mycket som helst men då hade jag nog inte orkat med efterrätten.
Fick en glädjande nyhet igår eller Kevin berättade det för mig och Olle och det är att Helena och Peter ska få ett barn i augusti så jag ska bli FASTER! Namnet känns så gamalt men jag är ju endast 22 år.
Tycker det ska bli så himla roligt och längtar verkligen till sommaren nu :)

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tvättid till mig för korgen börjar växa igen och har snart inga rena arbetskläder och man vet ju inte hur mycket man får jobba i veckan.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback