Solig vinterdag

Vilken underbar solig vinterdag vi har haft idag och det är så härligt att man bara vill vara ute, kan säga att jag längtar tills snön börjar smälta och våren är på intåg.

Fick iaf sova inatt som var och vaknade helt utvilad kanske det var mitt kvällste som gjorde att jag inte komma till ro. Gubben hade inte kunnat sovit inatt för han hade så ont i ryggen men får hoppas att han kan få sova inatt som kommer.

Varit på fyndlagret idag och fyndade 4 lasse åberg tavlor men nu ska man bara hitta en plats för dom men det borde inte vara så svårt men tavlorna lär ju inte komma upp under helgen kanske till nästa helg :P
Passade på att åka och handla samtidigt och visst blev det dyrt som vanligt men ist har vi fått ett kylskåp som är överfyllt.

Jag och Carro har varit hos Jessica och Alva, vi tog en sväng med sparkarna eller jag och Carro delade på en spark det gick ju de med.
Vi tog sjövägen hem och det vart tungt för Jessica för sparken var med framtung än baktung men hem kom vi och då drack vi kaffe på baksidan av deras hus fick följa solen nergång över skogen så då gick vi in och hade det allämnt mysigt.

Ikväll är man ensam hemma som vanligt men någon av oss måste ju känna pengar med så man kan bo kvar här annars blir väl det ett tält på någons tomt :)

Förtillfället äter jag algrens bilar, dricker pepsi max och kollar på let´s dance.

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback