Snö hit och dit

Nu är jag verkligen super less på denna snö, vill bara vakna upp och se att den smälter bort och sommaren kommer allt närmare.
Har så mycket som ska hända i sommar så jag vill börja beta av dom en efter en men som det verkar nu får man minnas vänta på att denna skit snö ska smälta bort.

Har äntligen fått pengarna från försäkringskassan men dom kom ju bara 6 dagar för sent med tanke på räkningarna som skulle betalas men vilken tur att man har en sambo som har ett jobb med många tider som ger bra utbetalning.
Tyvärr kan jag ju inte använda alla pengarna för dom ska ju sparas till denna månadens räkningar men kanske är lika bra och inte köpa mer saker/kläder.

På tisdag ska jag tatuera mig igen och det känns nervöst för allt hände så fort men har ju hittat den perfekta tatueringen så när jag väl är där så kommer det känns bra, kommer säkert göra ont men det får man ta.

Nu ska jag gå ner och kolla om det finns en tvättid. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback