Ny vecka

Vilket underbart väder det har varit idag och i helgen som var om jag hade kunnat så skulle jag ha varit men i helgen har jag varit och jobbat.
Igår var jag rätt så slut i kroppen hade ont i ryggen men det tillhör väl när man bara går och går på jobbet.
Kändes som allt gick åt pip svängen igår men tror att jag lyckades komma ihåg allt och alla hamnade i rätt säng :P
Snälla Carro kom och hämtade mig på jobbet för Olle hade bilen, tur att man har henne :)

Idag sov vi ganska länge och låg och drog oss så länge vi kunde men sedan upp och äta lite nyttig frukost i lugn och ro. Blev massor av vänner avsnitt så man fick skratta och bli en människa igen efter helgens jobb.
Sedan tog vi oss ner på stan och ställde bilen i varmgaraget för att få den fri från is och snö. Köpte en bok om pilates för nu vill jag stärka upp min rygg på ett bättre sätt och har länge varit sugen på att lära mig pilates.
Köpte ett par gardiner på rean också så nu har man bytt gardiner i hela lägenheten tyckte att julgardinerna hade suttit upp alldeles för länge.

Resten av kväll blir det att småplocka i lägenheten, diska lite och sen bara mysa ner mig i soffan.

Imorgon ska jag tatuera mig och är rätt så nervös men borde inte vara det för har ju gjort den förut, lägger upp en bild imorgon.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback