Lovisa

Äntligen äntligen har jag hittat ett företag som fortfarande säljer mina glas som jag samlar på, min mamma började köpa en serie åt mig när jag typ var 12 år och hann få ihop 13 glas innan duka bestämde sig för att sluta med serien så min mamma titta ut en ny serie med glas åt mig och hittade då Lovisa som kommer från duka och är otroligt fina men så hände det som inte fick hända för ett år sedan och det var duka lades ner och jag hann inte med och köpa glasen när det vart rea.
Det senaste halvåret har jag googlat, tittat på tradera/blocket om det är någon som säljer och visst är det men inte just de måtten jag har på mina glas och idag så hittade jag ett företag som ligger nere i falkenberg och dom säljer just lovisa glasen och massor av andra glas som duka hade.
Passade på att beställa 6 st glas så behöver jag inte oroa mig över denna serie mer :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback