Art of pain

Igår var det dags för mig att tatuera mig ännu en gång och var faktiskt inte så himla nervös som jag trodde att jag skulle vara, var ganska nervös precis innan vi skulle gå in men så fort jag hade kommit in försvann den jobbiga känslan.
Grim började rita upp den och bara det tog en stund men hade ju med mig Carro så då blev allt mycket roligare. Vid fyra började han att tatuera mig och var beredd på att det skulle göra ont men inte så ont som det gjorde på vissa ställen det var en sådan jobbig smärta som gjorde att jag fick kalla kårar läng ryggraden.
Efter cirka en timmes sittning så kände jag att min vänstra skinka hade somnat och den började också smärta en obehaglig smärta men kunde inte ändra läge på kroppen heller, när Grim nästan var färdig så började jag kallasvettas och kände mig illamående trodde jag skulle få be han sluta så jag fick andas lite och röra på mig. Det var en jäkla tur att Carro var med så jag kunde fokusera mig på något helt annat.
När han väl var klar så vart jag så lättat att jag inte visste vart jag skulle ta vägen men ställde mig upp så domningarna skulle släppa i skinka.
Är så jävla nöjd med tatueringen och det var värt all smärta.

Idag har vi haft en lugn dag, tog en sväng ner på stan och uträttade några ärenden sedan köpte vi med oss semlor och den var så jädrans god så jag skulle kunna ha ätit hur många som helst men måste begränsa mig och mitt ätande när det gäller gosaker och kakor.

Nu blir man insmord på tatueringen och det är så skönt för salvan svalkar. Ikväll blir det att se på  någon film när älsklingen kommer hem från jobbet.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: ella

Riktigt snygg :D

2010-02-14 @ 02:09:04
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback