Uppdatering

NU har nedräkning börjat till våran avresa till Grekland, jag längtar sååå att få komma bort från allt här hemma och såklart förlänga sommaren :)
Fast man längtar så finns det ändå en nervös känsla någonstans där i kroppen men alllt kommer gå bra eftersom allt är ordnat med transfer och hotell.

Nu är min älskade mormor bregraven och det var en sådan vacker begravning med vacker musik av olika slag, det känns ändå overkligt att mormor inte finns kvar hos oss längre men så fort man varit på gravplatsen så går det nog upp för en själv.
Mormor nu får du äntligen träffa morfar igen och Malin såklart men även alla andra som du en gång träffat i ditt liv.

Har så stor önskan att vi kan börja renovera i hallen/köket vill måla om ett skåp och tapetsera för jag är så less på dom som sitter uppe nu och sedan passar inte dom tapeterna med det nya köket heller men skulle tro att det får bli när vi kommer hem från grekland.

Nu ska jag kolla klart på våran bästa år :)


Kommentarer
Postat av: Peter L

Ledsamt med din mormor. Men det kommer alltid en sådan dag, vem det än gäller. Det är väl så livet är.



Hoppas i alla fall ni får riktigt skönt i Grekland!

2010-08-30 @ 22:03:55
URL: http://eopl.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback