Sol och lite värme

Har varit dålig på att uppdatera min blogg men har inte haft tid och när jag väl ha haft det så har jag inte orkat uppdaterat.

Vad som har hänt sedan sist är ganska mycket och några av sakerna är att jag inte är blond längre utan chokladkakobrun och triva grymt bra i det för dom flesta säger att så här snygg har jag aldrig varit i håret och det känns ju både och men för det mesta positivt.
Toningen som jag gjorde hos frissan blev dock inge bra för den stannade då inte kvar i håret utan varje gång jag tvättade håret åkte en del av toning bort och jag såg hemsk ut i håret där ett tag innan Carro tonade om mitt hår.

Jag och Olle håller på och renoverar om vårat kök och det vill säga ALLT, stommar, luckor, knoppar och ska tapetsera om i hallen/kök lite senare i sommar men det är så kul att vi har lyckats spara ihop pengar till ett nytt kök för det trodde jag verkligen inte.

Sedan har det väl inte hänt så mycket mer funderar på om jag ska läsa en kurs efter sommaren på miun om äldres hälsa för jag orkar för tillfället inte läsa ett helt program.

Idag ska vi åka och köpa en bänkskiva till köket och sedan blir det hem och fortsätta bygga ihop alla stommar och in med hyllplan.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli v75 för jag tog och köpte mig en harry boy förut men med min otur så vinner jag säkert inget som vanligt.

Får önska alla er fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback