Promenad

Igår ringde klockan 05.45 och då var det bara att skutta upp och göra sig klar för jobb, tog mig en promenad till jobbet ute i bredsand och det kändes riktigt skönt med en morgonpromenad.
Slutade kl 11.30 och då gick jag hem med så kan lova att det kändes lite lätt i fötterna att man hade promenerat mycket.
Väl hemma kastade jag i mig lite lunch för att sedan åka ut till Kattis och gå en promenad och såklart fotografera lillkillen som är så söt!
Fick faktiskt Kattis att gå en promenad in till birsta och det tog ca 20 min så det var ju en lätt match, hon passade på att köpa nya amningslinnen och fisdroppar till Elfon. När vi kom hem efter promenaden satte vi oss en stund på balkongen och njöt av solen medans Elfon sov klart innan matning.

Åkte hem och hämtade Olle för att åka på ikea och inhandla det viktigaste till köket som vi glömt och blev såklart lite andra saker men så är det när man är på ikea och kikar runt.
Snart är köket klart och det ska bli så skönt att få i ordning allt i skåpen och se hur jädrans snyggt kök vi har köpt :)
Började lite lätt igår att torka ur skåpen och plocka in lite saker där jag bestämt vad som ska vara vart o.s.v

Idag ska jag umgås med Matilda och vi ska städa en lägenhet och sedan vet jag inte vad resten av dagen kommer att erbjuda mig men är sugen på att ta en promenad iaf i detta underbara väder som är utomhus.

Nu ska jag fortsätta rensa i lådorna se vad som ska vara kvar och kastas men ni får ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: matilda

du är så underbar :)!

2010-04-28 @ 20:31:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback