Poliskontroll

Hej igen!

Idag när jag skulle ut till klingsta för att hämta M:et så var det en bil som varnade mig med sina helljus och första tanken är ju då en poliskontroll såklart så jag höll ju hastigheten eller körde typ 5 km för sakta istället, jag körde och jag körde men inte kom det någon kontroll så antingen så var det ett jätte stort gupp som gjorde att det såg som om man varnade mig.
Kom till allsta skola och där stod dom minsann och jag fick svänga in till kanten och vem var det inte som bad om körtkort och blåsa i mätaren om inte Dan, Kattis storasyster förra kille som alltid följde med oss upp till fjällerna. Kunde inte låta bli och fråga om han kände igen mig och det gjorde han såklart men vart inte så mycket prat.
Åkte och hämtade M:et och skojade då att skulle bara fattas att man blir stoppad på vägen tillbaka in till stan igen och vad blev jag inte då, fick svänga in och då såg Dan att det var jag igen så jag slapp blåsa yttligare en gång till.
Har haft körtkort i 3 år och detta var första gången jag blivit stoppad av en polis och fått visat mitt körkort plus blåsa i mätaren, nervös var man men det verka som dom flesta är det.


Lånat bilden av google.se


Nu ska jag ta och göra ordning lite middag, krypa ner i soffan och kolla på Precious (den med Mariah Carey)

Kommentarer
Postat av: mnordin.blogg.se

haha! :D bästa på länge.

2010-04-08 @ 18:41:34

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback