Påsk

Nu var det påsk igen och bara för några månader sedan sa man att det var ju långt kvar till påsk men tycker tiden gått väldigt fort ändå.
Påsken är något väldigt mysigt för min del och det är för att nära och kära kommer upp och man får umgås har trevliga stunder tillsammans. Sedan kommer gamla minnen tillbaka när jag följde med Kattis familj upp till fjällerna och var där i en vecka den tiden saknar jag verkligen ibland att få vara där uppe är så avkopplande och man kan ta det lugnt när man vill.
Sist och inte minst varför påsken är speciel för mig är för att jag har min namnsdag och fyller år så har det varit dom sista 4 åren om inte mer.

Vill ha sol så snön smälter bort så man känner att sommaren är på väg och man kan gå i linne och sandaler, har faktiskt hunnit beställa lite sommarkläder med och dom kommer lagomt till maj.
Igår lyste solen upp en sväng på eftermiddagen men vart inte sådär jätte varmt som man vill ha men den kommer nog till veckan.

På måndag kommer det hända massor av överraskningar både för min del och min pappas del så jag längtar rätt så mycket dit sedan på onsdag blir det ännu mer överraskningar åt min pappa och så är det när man fyller år.

Idag ska jag ta en promenad till Olle jobb sedan ska vi åka till klingsta och äta påskmiddag :) Mmm så gott det ska bli.
Skulle ha tvättat men vet inte om jag orkar gå ner att kolla om det finns en tid och sedan upp igen och hämta tvätten och sedan ner igen.

Glad påsk på er alla


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback