Happy happy

Känner mig glad i kroppen men vet inte varför kanske för att man fyllde år igår och hade en toppen dag och kväll med nära och kära.
Alla presenter jag fick var så underbara, fick presentkort på spa som jag och matilda ska gå på senare :) En kaffe mugg med mumin på eller rättare sagt mymlan (lilla my:s storasyster), presentkort på alla butiker inne i stan och såklart den nya shower gelen från body shop.
Sedan tyckte alla att min tårta var så god och det är inte ofta man lyckas så bra med tårtorna, var jätte kul att Anders, Karin och pojkarna var med på min födelsedag.

På kvällen igår så åkte vi ner på stan för att träffa mamma, pappa, broder, helena och Kevin skulle ut och äta på stekhuset det är en del av pappa present från oss alla.
Har aldrig varit där och ätit förut men maten var god eller jag tyckte att det var för mycket gorgonzola ost på min bit men annars så var maten utmärkt där.
När vi gick till våran bilar så hade min bror bråttom till bilen och det var för att han hade presenter till mig från honom, Helena och Kevin, mamma och pappa  var med på blomman med och den var så himla fin färg på den.

Längtar tills imorgon när min pappa ska få sin present att bara få se minen i ansikte på honom och höra vad han kommer tycka om den.
Ska även baka en rulltårta åt honom med och det ska bli spännande för det var ett par år sedan jag gjorde en sådan men ska nog bli bra ändå.

-Om jag bara visste hur du tänker, skulle det göra saken lite bättre-


Min fina tårta som jag gjorde


Blomman jag fick igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback