Börjar ta form

Vilken under dag det har varit idag och man känner verkligen att sommaren inte är långt bort nu.
Tog oss en sovmorgon imorse och sedan blev det att äta frukost innan Janne skulle komma hit för att titta hur mycket som är kvar att göra på köket för idag ska bänkskivan på plats och det ska sågas hål för diskhon, jag längtar så jädrans mycket nu tills köket är klart och man får inviga det med en god hemlagad måltid.

Medans Olle och Janne åkte och lastade av gamla köket i klingsta på majbrasan så åkte jag ut på bauhaus för att kolla om det fanns några lampor till köket som både var snygga men billiga. Kan säga att det finns verkligen dom som inte passar att jobba i butik när man inte kan ta hand om sina kunder på ett bra sätt, hittade ett par iaf men blev osäker om höjden på dom men en kille hjälpte mig med det och får se om vi hinner och sätta upp dom och se om luckorna går att öppna.

Passade på att stanna på city cross för att handla lite småsaker och där träffade jag på Jessica, Jonas och Alva det blev så att jag handlade med dom och det var ju trevligt sällskap :)

Nu ska jag assistera dom där inne i köket med vertyg och så men ska försöka skriva varje dag.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback