Premiär

Igår så var det premiär av svenska hollywood fruar och jag skulle nog aldrig kunna leva som dom gjorde, att inte kunna få pyssla på själv utan ska måsta vara en bitch mot alla som inte gör som man vill.
Skulle ha dåligt samvete att jag har skällt ut någon eller sparkat dom för dom har missat ett dammkorn på kanten av spegeln.
Fast själva programet var spännande att kolla på och kommer nog fortsätta och se på det.

Kollade på avsnitt med true blood och det är ju serie som jag är besatt av, om jag fick skulle jag sitta timme in och timme ut för att kolla på det.
Kan rekommendera er som inte ser den att börja kolla på serien och ge den 2 avsnitt så kommer ni gilla den.

Idag blir det att tillbringa dagen i tvättstugan för jag har ju lyckats igen och få den enorma tvätthögen och nu ska  den bort, kanske man ska torka av golvet idag med får väl se hur jag gör med hela dagen. Är sugen att åka till birsta eller stan för att kolla in nya gardiner till vardagsrummet.

Nu ska jag kolla på tv och lata mig en stund innan jag ska ner och hänga tvätt. 

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Peter L

Hej! Kul att hitta både din och Olles blogg! Visste inte att ni var så flitiga med det.



Hoppas allt är bra med er, och katterna! Ni ska vara hundvakt i helgen hörde jag, medan jag blir vallad runt i Uppsala. Det ska bli spännande, tycker jag.



Kram på er!

2009-09-18 @ 22:50:06
URL: http://eopl.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback