Nu är det gjort

Nu har jag skickat in ansökan till sjuksköterskeutbildning VT 2010, nu är det bara hoppas att man får en plats. Har fortsatt fundera vad jag bli efter jag pluggat till sjuksköterkska för jag vill bli något som har med barn att göra och Kattis sa till mig att jag skulle ju kunna bli diabetesbarnmorska och nu är jag lite intresserad av det.

Det har inte hänt så himla mycket sen jag skrev förra gången, har varit med Carro och Kattis typ varenda dag i en hel vecka och jag tycker det är så kul att vi umgås igen. Kan ju alltid hoppas att det fortsätter på samma spår nu tills dödagar :P

Nu ska jag börja fundera på vad vi ska äta till middag, återkommer med något mer i veckan. 

                                                   

Kommentarer
Postat av: matilda aka. svägerska :P

håller tummarna för dig att du ska komma in!



hoppas allt är bra annars! kramkram!

2009-09-24 @ 08:37:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback