Jädrans skit

Vårat kylskåp har gått sönder och jag blir galen för det var inte ens 2 år gammalt. En kompis till pappa har varit här idag och kollat på det, plockat isär det för att se om det möjligtvis gick att laga men inte då. Vi var ut en snabb sväng på elbutikerna idag för att kolla om det finns ett bra kylskåp till bra pris men dom flesta skåpen börjar på 5000 kr och uppåt.
Med våran otur så verkar inte dom kylskåp vi hittade idag finnas i lager så får väl vara utan skåp tills nästa vecka, måste tacka Carro för att vi får bo i hennes frys och kylskåp du är en rar vän du.

Igår var jag, Carro och Tindra ut till Kattis och Caddy och tog en promenad med dom, pratade på om allt skit, hade en trevlig stund och ikväll blir det en till promenad.
Ska åka och hämta Tindra hos Carros mamma snart och hämta upp Carro på hennes jobb sedan ut till Kattis, Olle är ändå inte hemma för han jobbar till stängning ikväll och jag ska ändå hämta upp honom och då passar det bra med en promenad.

Nu ska jag göra mig klar, uppdaterar mer om vårat kylskåps problem i helgen.


                                                                            

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback