Glada hudik

God kväll!

Igår åkte vi ner till glada hudik och gick på den årliga marknaden men vad folk det var och folk verkar inte förstå att man inte behöver stanna mitt i gatan för att prata med andra utan man är faktikst flyttbar, vi spenderade ca 1 timme innan vi hittade en bankomat som fungerade occh då kunde vi äntligen börja handla.
Alva fick 2 st supersöta tröjor och vi andra köpte varsin kartong med cocosbollar, jag köpte faktiskt ett par tumvantar som jag längtar tills jag får ta på mig.
På vägen hem började det regna och fick även underhålla lilla Alva med att "dansa" i baksättet så hon inte skulle bli ledsen.

På kvällen så var jag, carro och hennes mamma ut på den nya krogen momento palace och tror faktiskt att det kan bli en riktigt bra krog för den hade allt man har sökt efter varje gång man varit ute. Ni som inte varit där bör besöka den och kanske sjunga lite kareoke.

Idag har jag bara lata mig på soffan somnade en stund och det var så skönt och vid två tiden åkte vi till Klingsta för att äta middag, tog en promenad med hundarna fast åt varsitt håll. Pia gjorde jätte god mat som jag ska göra någon dag för det var otroligt lätt att göra och sen är den rätt så nyttig.
Åt lite efterrätt och drack espresso, pratade lite om gamla minnen som vanligt.

Stannade och solade på vägen hem och tro jag lyckades bränna mig, vi testade 2 bleka kompisar denna gång och dom verka ha bättre rör än bling.
Tur att man har aleo vera hemma som kyler ner där man bränt sig.

Nu ska vi fika lite och kanske se på någon bra film.

Lite bilder från igår











                                                                                                           

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback