Böter

Vaknade rätt så tidigt imorse men kändes som om klockan vore 10 men så var det inte. Gick upp och dukade fram för frukost fick min efterlängtade risifrutti som jag inte har ätit på evigheter, mamma köpte alltid dom när vi var små.
Plus ett utsökt bröd som kommer från alnö bageri, njöt verkligen av frukosten imorse och efter frukosten blev det kaffe och kolla på scrubs som vanligt väntade att frukosten skulle smälta lite så vi kunde åka och träna.
Parkerade vid norra järnvägsgatan precis vi gymet men vi la inte i några pengar men otur hade vi att när vi kom ut sedan hade vi fått en böter på 200 kr men det hade vi tjänat in när vi stått gratis alla andra gånger men nu måste vi börja hitta på något annat sätt att stå där nere eller om man kanske ska börja cykla eller gå ner.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket läst ut en bok så nu är det en kvar att läsa ut för jag är en sån person som kan hålla på och läsa 2-3 böcker samtidigt men nu måste jag läsa ut alla innan jag börjar på någon ny. Har 3 nya böcker som ligger och väntar på mig och längtar gör jag tills dess jag får börja läsa :)

Blir en tur på spinningcykeln ikväll med passar på och läser under tiden jag cyklar för då glömmer jag bort tiden lite och cyklar bara utav farten.
har tyvärr gått upp 2 kg igen men ska lyckas gå ner mer än det igen för än har jag inte kommit till min idealvikt.

Nu ska jag göra mig klar för cyklen sen in i duschen.

Längtar tills på lördag



                                                                                                             

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback