Vintertid

Så var det vintertid igen och jag tycker att det inte känns som om man fick sova 1 extra timme i morse för jag var mer död än levande.

Har precis satt mig till rätta i soffan och ska kolla om det finns något bra på tv annars hittar vi säkert en bra film och se bland alla våra 200 filmer,
Olle har gjort ordning ostkaka med sylt och grädde tills jag kom hem från jobbet strax efter åtta.
Tycker det gick bra och jobba idag fast har frysit lite idag men det kan beror på att det är kallt på avdelningen och om jag fryser vad gör inte då alla vårdtagare.

Imorgon ska man åka och lämna lite blod till någon bättre behövande känns bra att man gör något bra för andra. Kanske till och med kan åka och träna efter jag varit där men det blir isf på låg nivå men har inte fått tränat på 3 dagar nu och är så rastlös i kroppen.
Blir till att jobba kväll imorgon fast på en annan avdelning men det ska nog gå lika bra det med, det svåraste med att jobba på alla olika avdelningar i huset är alla dessa namn men som tur har man en någolunda bra hjärna.

Nu ska jag äta ostkaka medans den är varm.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback