Så var det helg igen

Gokväll alla läsare!

Nu är det fredag igen och tycker att denna vecka har gått skapligt fort ändå, jag har fått jobba lite här i veckan och ska jobba helgen men det är bara några få timmar men det är bättre än inget.

Träningen har gått bra denna vecka eller fram till igår för då började jag må illa och det höll i sig hela dagen/kvällen och blev likadant idag med kanske det är så att jag har tagit ut mig för mycket denna vecka råkat missa någon måltid eller fått i mig för lite vid måltiderna.
Vart bättre idag efter jag åt lunch och fick ta en varm dusch och få ta på sig varma torra kläder.

Följde med Kattis till sjukhuset idag men det visade sig att hon hade kollat på fel på tid så det var bara att åka hem, var meningen att jag skulle följa med henne till bergsåkers trav för att hon skulle vaccinera sig men hon var smart nog att göra det igår.
Åkte hem till henne och drack massor av kaffe pratade massa skit som vanligt, hon bjöd på korv och det var riktigt gott.
När Larsa kom hem så åkte jag hem så dom kunde äta middag i fred.

Har prata i telefon med Jessica ett bra tag och det var kul att prata med henne, la fram lite förslag och det verka hon vilja men nu är problemet att hitta en bra dag som passar oss alla men det löser sig säkert.

Äntligen har Jessica skaffat sig en blogg och det är alltid lika kul och läsa vad alla andra pysslar med på dagarna, nu är det bara Kattis kvar som ska skaffa en.

Nu ska jag kolla på idol och se om det är någon som är bra, blir nog ett till avsnitt av brothers&sisters innan Olle kommer hem :)

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback