Periodisk fasta

Gokväll alla!

Nu har jag legat på latsidan med att uppdatera bloggen men ska försöka bli bättre men kan inget lova förns det är gjort.
Men det har inte hänt så himla mycket nytt men något finns det att skriva om som vanligt :)

Har börjat umgåtts med Kattis väldigt mycket och det känns väldigt roligt faktiskt för jag har saknat den tiden när vi alltid var med varandra, våran vänskap kanske kommer hålla denna gång.

Igår så tog jag att städa lägenheten, dammsugade och diskade undan allt, efteråt så åkte jag och hämtade Carro så vi åkte på marco polo och köpte med oss pizza deras pizza älskar jag alltså speciellt gandi med vitlökssås.
Stannade till på willys och köpte kanelbullar för det var ju kanelbullens dag igår, Som vanligt när jag åker till carro så hittar hon på massa saker att göra men det gör mig faktiskt inget för det är bara roligt att göra något än att bara sitta framför teven.
Vi bar ner hennes gamla sänggavel och monterade fast stålben ist och hängde på en kappa och måste säga att det blev mycket snyggare i hennes sovrum, ner med allt till källaren och sedan upp och bädda ordning sängen sedan ner igen och hämta en byrå som stod nere i källaren och upp igen.
Sedan belönade vi oss med kaffe kanelbulle och massor av ljus :)
Vid halv åtta kom Kattis förbi och vi tog en promenad med hundarna, gick förbi ortviken och en bit bort mot bågskytteklubben där vi släppte dom och dom sprang som galningar, plötsligt så skrek en av hundarna till av smärta och det visade sig vara Tindra som gjort illa sig för hon kom haltandes på 3 ben till oss så vi fick vända och gå hem.
Carro var till vetrinären idag och troligtvis så är korsbandet som hade gått av, på torsdag ska det bli röntgen och eventuell operation. Tycker synd om lilla Choppas att hon ska råka ut för allt.

Idag har jag börjat med periodisk fasta som vi ska testa i 2-3 veckor och se om det fungerar. Vi har lagt upp det så att vi fastar 16 timmar och äter 8 timmar. Just nu är jag så hungrig att jag vet hur det ska gå och somna ikväll, hoppas att morgondagen blir bättre.
Kommer uppdatera mer om detta i mina inlägg.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan krypa ner i nybäddan säng och läsa några kaptiel i min bok 
                                                               


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback