Nu är kvällen

Blir en kort uppdatering ikväll för jag är så trött att jag kan somna i soffan.

Har fått bra med jobb denna vecka och det känns skönt att få jobba lite är ganska less att vara hemma hela dagarna och inget att göra.
Så ibland har jag dragit ut på allt städande i lägenheten så jag har något att göra varje dag men som tur så är ju Carro ledig varje söndag och måndag och denna vecka har Olle varit ledig rätt så mycket.

Idag slutade jag klockan 2 och det är ju alltid skönt, åkte och hämtade Carro för hon var behov av vatten. Mitt sverige vatten hade stängt av vattnet för att byta rör men ingen lapp hade hon fått om detta så det var lite besvärligt för henne imorse när inget vatten kom ur kranen.
Sedan svängde vi förbi marco polo och köpte oss en sallad och det var så himla gott med sallad och nybakt bröd till.
Stannade ett bra tag hos henne men sedan pallade jag mitt feta arsle till bilen och åkte hem och lagade matlådor till miljoner igen nu består mitt kylskåp av matlådor.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så gott.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Är fortfarande mätt sedan de där salladen..Huvva,hur mättande som helst ju.

2009-10-08 @ 10:27:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback