Maximiliam och Dixie

Gokväll!

Samma visa igen om mitt uppdaterade här på bloggen men kommer nog kanske bli bättre.

Har faktiskt något nytt att berätta denna gång och det är att mina föräldrar har skaffat sig en valp och den är så underbart gullig, var upp i måndags och hälsade på dom och hon var väldigt framåt låg i mitt knä och vi gick på promenader och lekte i snön som faktiskt har kommit uppe hos mina föräldrar. 

Idag har vi varit hundvakt åt max, först trodde vi inte att det skulle gå bra men efter en timme kom han till ro och sov en stund sedan blev det promenad till ica för att hämta mitt paket med andra säsongen av brothers&sisters
Hoppas att max kommer hit mer för det var mysigt att ha en hund här några timmar. 

Carros lilla bäbis är nu opererad och allt verka har gått bra, carros mamma och Tindra var upp till vetrinären idag för såret hade börjat blöda inatt så dom la om det. Hoppas att allt kommer gå bra med rehabliteringen och att hon kommer bli helt återställd.

Nu ska jag kolla på film, kommer nog en uppdatering innan veckan är slut






Dixie




Maximiliam


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback