Birsta

Blir en liten uppdatering innan sängen kallar på mig.

Idag har det varit vila till tusen sov en extra halv timme och sedan åt vi frukost i lugn och ro, Carro kom och hämtade mig vid tolv tiden så åkte vi ut på birsta för att förska få gardincenter att laga min vinterjack och efter mycket och men så lyckades dom få till det och det tackar jag gudarna för, det enda som är ett problem är att dragkedjan blev trög men hellre det än att jackan inte går att stänga eller att den åker upp.
Var in på ÖoB och köpte ett såkallat aktivitetscenter/tält för katter och har nyss packat upp det och det verka vara något för mina små kissar.
Vi gick in en sväng på birsta huset men vi hittade inget speciellt så vi åkte på max ist och åt lunch :) Lika gott som vanligt satt där ett bra tag innan vi åkte till city cross och handlade lite småsaker.

Följde med Carro och hennes mamma på graven i haga och fixade lite där sedan skjutsade Carro mig på jobbet. Kändes rätt så konstigt att jobba 5 timmar och börja sådär sent men känns skönt att jobba en stund såhär på kvällen, har en likadant pass imorgon kväll.

Var en sväng förbi lokalen ikväll och dom har verkligen gjort ett bra jobb Carros mamma och hennes moster Lena, så fint det har blivit där.

Nu ska jag gå och sova



Kommentarer
Postat av: Tova

Kan du länka till jessicas blogg?

2009-10-18 @ 12:37:31
URL: http://phetaste.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback