Birsta

Hejsan!

Hade det mycket trevligt på krogen igår, först tyckte vi att det bara var trams men till slut kom alla andra igång så då var det roligare att vara där. Vi träffade på Micke och passade på och dansa lite med honom, han bjöd på en cider så man får åter tacka honom.
Vi var kvar tills dom stängde kl 2 och på slutet sjung vi alla en låt på karaoken tror alla tog i från tårna.

Fick mig en sovmorgon imorse till kl 10 och det var rätt så skönt men när jag vaknade imorse så kändes det som om jag hade supit mig full som ett svin men inte de då. Åt frukost och gjorde mig klar för birsta, på vägen ut stannade vi på djurmagazinet och köpte ett halsband, leksak till frida och lite kattmat åt våra katter. Hämtade upp Carro på vägen ut till birsta med, vilken kö det var där ute tog typ evigheter innan man ens kommit fram till rondellen och där var det lika jobbigt att ta sig vidare. 
Väl på stadium så skulle vi försöka hitta en jacka åt Kattis och det var inte lätt men till slut lyckades vi alla övertala henne om en dunjacka och tror att hon kommer hålla sig varm hela vintern. 
Carro köpte en likadan jacka fast i en annan färg och den var lika snygg på henne nu kommer ingen av oss att frysa i vinter. 

Nu på kvällen har vi varit hem till mina föräldrar och ätit middag, örtfylld fläskfile med rosepepparsås och kokt potatis och det var så himla gott att jag kunde ha ätit hur mycket som helst. Till efterrätt hade jag bakat en kladdkaka med kaffe och den blev god, var inte lika söt som dom bruka vara.
Har lekt en hel del med Frida ikväll och hon är ju så himla söt men hon lyckades bita mig hårt i tummen så det gick håll på huden. 

Kommer lite bilder från dagen hos mamma och pappa


Simba som läser i min anteckningsblock

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback