Äntligen helg

Denna helg har jag längtat efter så in i bomben och det ska bli skönt att bara ta det lugnt i helgen. Idag har jag jobbat på rönnen igen och det gick bra var på andra sidan men tycker det gick bra och hoppas att dom jag jobbade med tycker att jag skötte mig bra.
Efter jag slutat kl 3 åkte jag hem och satte mig i soffan och latade mig som vanligt men det var otroligt skönt. Skulle vila men det blev inget av det för jag kom på mitt i mitt latande att jag var tvungen att äta middag innan jag skulle börja fasta.

Nu på kvällen har jag varit ute på birsta med Kattis och Larsa för att försöka hitta en vinterjacka åt Kattis som sitter bra och är snygg och inte dyr, vilket kan vara ganska svårt. Måste faktiskt säga att det är dåligt av vissa butiker som inte har börjat sälja vinterjackor för man vill ju inte vakna upp en morgon och se att det snöar och att man då inte har hunnit köpa sig en viterjacka.

Imorgon ska jag åka ut på birsta och kolla om jag kan hitta en koppel åt pappas och mamma nya hund för tycker att den inte ska behöva ha flexikoppel. Kanske man kan hitta en billig hundbädd åt henne med för det förtjäna hon. Mamma ska bjuda oss på middag imorgon hoppas att det blir något gott själv ska jag baka en kladdkaka åt alla som ska äta.

Nu ska jag ringa Carro en sväng, vi pratar med varann cirka 6 ggr om dagen och inte blir vi less på varann heller.

Trevlig helg alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback