Allhelgonahelg

God eftermiddag

Igår hade jag en mysardsoffkväll och fick kolla på vad jag ville och bara njuta va mig själv, Olle kom hem vid halv elva och försökte hitta någon bra film men nja det var tungt men vi tände lite ljus och kollade på scrubs.

Idag har jag jobbat men det var endast 5 timmar på ett sätt kändes det jobbigt att åka dit till sju för bara 5 timmar men på ett sätt skönt att man fick åka hem när dom skulle börja servera lunch. 
Gjorde ordning lite lunch när jag kom hem och sen la jag mig ner för att vila en stund och somnade där, vaknade till när Olle åkte och jobbade plus att våran skrek av glädje flera gånger men sen somnade jag om och sov till halv fyra ojoj vad jag måste ha varit trött. 

Ikväll ska jag ut på krogen en sväng men orkar nog inte vara där någe länge men ändå roligt att vi umgås såhär ibland. Hade velat klätt ut mig ikväll men vill ju inte vara ensam om det av oss och inga saker har jag som går och göra någon snygg utklädnad av heller. 

Sent ikväll kommer även lille max hit och ska sova över, Janne och han kommer hem från dalarna och Tassa har inte löpt färdigt ännu, blir säkert mysigt att ha han här. 

Nu ska jag börja göra ordning lite middag till Olle kommer. 
 

Kommentarer
Postat av: ella

Gud vad skönt det måste kännas att ha vaccinerat sig! :D Överväger att vaccinera mig jag med.

2009-11-05 @ 11:11:10
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback