Torsdag

Hej!

Inatt som var fick jag iaf sova en hel natt utan att max väckte mig och tror att han sov hela natten med och vi vaknade vid nio tiden och då gick vi en kort morgon promenad sedan hem och åt frukost med nybakt bröd från eclair.

Som vanligt var jag och Carro ner i hudiksvall med Tindra och hon blir bättre hela tiden med att gå i den där water treadmillern, hon börjar säkert få in taktiken att gå i den. Vetrinären tyckte faktiskt att hon haltar mindre och efter hon sagt det så tänkte jag på det hon har faktiskt rätt.
Men som vanligt å var vi sena men så går det när man tar det på tiden och det är ju bara mänskligt.

Vi åkte hem till marco polo och köpte med oss lite mat hem till Carro sedan vart vi lite sega så vi degade en lång stund innan vi bestämde oss för att städa, hade lovat Carro att hjälpa henne lite för hon ska få besök av några från hsb som ska besikta fläkten i köket.
Kattis kom förbi en sväng och vi drack kaffe och pratade om det vanliga hade en trevlig stund.

Olle kom och hämtade mig vid halv elva, nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig i tid för en gång skull.
Blir upp tidigt imorgon för att hinna med och träna innan Olle åker til stockholm för att hämta matilda som kommer hem från Malmö

Nu blir det sängen för min del vart plötsligt jätte trött och seg i huvudet.

Kommentarer
Postat av: ella

Tjenare MarreBarre :)

Hoppas allt är bra med mig?



Vill du ha en massa garanterade besökare på din blogg? :)

Gör då som mig och klicka här:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=eellaaa



kramar

2009-11-16 @ 01:24:10
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback