Ny vecka, nya utmaningar

Så var helgen över på ett kick och inge mycke har man har hunnit med heller, jag var och jobbade en sväng i lördags men sedan har det varit soffan typ hela helgen förutom att ut och gå med max till och från så han fick lätta på blåsan.

I lördags var jag chaffis åt Jessica och Carro som var ute på krogen och roade sig, jag ville åka ner och umgås med dom men tyckte att det var så jobbigt att göra mig klar. Åkte och hämtade dom strax efter ett på natten och då var det dags för fylle mat blev donken och köpa cheesburgare, Carro köpte mig en cola hon är snäll hon plus att hon var sällskap till matfors för att jag skulle slippa åka hem ensam från matfors efter släppt av Jessica.

Nu har max varit hos sedan i lördags och börja bli van att ha en hund här som kommer och myser med en på morgonen, man får ju även sig en och annan promenad och det skadar ju inte så man blir av med fläsket. Han skulle egentligen åkt hem ikväll och kommit tillbaka imorgon men han fick stanna, Olle och jag tyckte det var bäst för honom. Fundera på om jag ska gå coh möta Olle ikväll med max för då får han sig en bra och lång promenad men blir nog vägen förbi vetrinären för där är det inte lika mycket med bilar.

Nu ska jag fortsätta kolla på ullared

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback