Hudiksvall-Rehab

Hej!

Oj vad trött jag var i morse när klockan ringde 07.00 hade velat legat var men då hade kanske Carro blivit ledsen på mig, klev iaf upp och tog en dusch vilket är så underbary på morgonen när man är halv död. Åt frukost i lugn och ro medans jag kollade nyheterna på internet ville inte starta tv:n för Olle låg fortfarande och sov.

Vid åtta tiden kom Carro och hämtade mig Tindra blev lika glad som vanligt och det är väl tur det. Vi stannande på statiol i bredsand för att tanka och Carro köpte en korv som vi skulle ha till rehaben.
Väl nere så var det bara att rasta henne och sen in till vetrinären och denna gång fick vi träffa en ny och hon var liak trevlig som den andra. Hon prövade ut en sele på Tindra och sen var det bara in i water treadmillen och vänta tills vetrinären fyllde på med vatten sedan var det bara att börja gå, vilket Tindra inte riktigt tyckte om dom första minuterna men sedan började det släppa lite och hon började gå på det opererade benet. Vi ska dit på torsdag igen och då kommer uppdatering hur vi lyckades då.

Varit och tränat nu på eftermiddagen och är glad att jag lyckades komma iväg för det var otroligt skönt när man väl kom hem och fick äta en god middag. Olle åkte och jobbade vid fyra och då passade jag på och lägga omkull mig på soffan men somnade aldrig riktigt helt utan vilade i en dvala.

Ikväll kommer Max hit och ska bo här några dagar och det ska bli kul för sist han bodde här så var han otrolig snäll och mysig kanske åker på djurmagazinet och köper en leksak åt honom så han är sysselsatt när han är här :)

Nu ska jag ta och diska lite för det börjar bli en litet berg där inne i köket och ska även plocka upp ren tvätten så jag kan använda korgen igen och slänga smutsiga kläder i.

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback