Frissan

Hej!

Imorse kl 05.00 vaknade jag av att max låg i hallen och gnällde som en tok och till slut klev jag upp och tog på mig lite kläder och sedan gick vi ut, han hann inte så långt innan han satte sig ner för att skita och han hade diarré så det var väl inte så konstigt att han gnällde samma visa vid halv sju då fick Olle gå ut med honom.

Har varit på informationsmöte idag på arbetsförmedlningen om UGA ett program som jag är tvungen att gå med i för att kunna vara kvar hos af och även ha a-kassa.
Just nu hoppas jag bara att jag kommer med till skolan så jag slipper vara med i denna grupp för det är inget jag är sugen på.

Sedan åkte jag hem och åt en macka innan jag skulle vidare till frissan, jag färgade håret och klippte mig. Jag färgade mitt hår 2 olika färger idag och måste säga att jag tycker det blev skit snyggt och måste tacka min frissan för det var hennes idé.

Kom hem och åt lite mat och sedan råkade jag somna och sov som en gris och när jag vaknade så var det vit ute på marken.
Kanske den ligger kvar denna gång så det blir lite mysigt till första advent.

Nu ska vi gå ut med max innan grey´s börjar.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback