Stan

Hej!

Idag på träningen så kändes det bra att springa i lugn takt på bandet, har inte gått förut fått ont i vaderna men nu börjar det gå åt rätt håll iaf :)
Passade på att cykla 10 min med men sedan var jag helt utpumpad fanns inte mycket energi kvar i min kropp och det känns skönt efteråt när man kommit hem och fått varva ner.

Igår kväll fick jag för mig att göra sit ups och det var väl länge sedan man ens tränade magmusklerna och det känns verkligen idag kan jag säga, så fort jag ska skratta eller gör något med magmusklerna så känns det obehagligt men då vet man att man har tränat dom.

Idag efter frukosten och en lång dusch så åkte vi ner på stan för att spana in några nya jeans åt Olle för dom vi köpte för ca 1 månad sedan är alldelses för stor, det ser inte klokt ut på honom så han behöver ett par nya men dom flesta jeans kostar från 500 kr och uppåt men det är väl bara bita i det sura äpplet och köpa dom för utan byxor kan han inte gå.
När jag fyllde år så fick jag presentkort på stan för att köpa nya träningskläder och idag gjorde jag det, blev ett par shorts och ett linne så passande till sommaren tänkte jag.
Vi handlade även en yoga bok där dom enklaste hemmaövningarna finns med så nu är det bara en matta man ska inhandla.
Var en sväng på hm och såg en body till Alva kunde inte låta bli pch köpa den åt henne. Mamma och jag ska åka och hälsa på dom på fredag så då tänkte jag lämna över den på samma gång. Bestämde mig för att ta en större storlek så hon har något att växa i så nu är det bara att hoppas att Jessica inte har köpt en likadan.

För tillfället är vi i Klingsta, Olle hjälper sin far med att byta stötdämpare på bilen. Tänkte gå ut och kika hur långt dom har kommit och passa på medans solen är framme och värmer ute.

Höres

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback