Maj månad

Ny vecka och ny månad har gått och blivit bara sådär, känns skönt att vi börja närma oss sommaren med storm steg. Snart kan man ligga på stranden en hel dag, hoppa i och bada i mellan åt. Längtar så otroligt mycket efter dessa ljumna kvällarna man kan sitta ute och dricka en riktigt kall öl och prata strunt med varandra.

Sista april för mig blev middag hos svärföräldrarna + mina föräldrar, det var mycket trevligt.  På kvällen gick vi ut för att tända på brasan och det blev varmt och gott.
Blev inte uppe så länge för det var jobbdags på fredagen.

Sedan i helgen så hade vi så underbart väder att man inte ville gå in men till slut hade man ingen val. Lördagen följde jag med Carro upp till vigge eller jag åkte efter henne med egen bil för hon skulle stanna kvar där tills på söndag.
Vi satt och solade typ hela dagen och det fick man sota för sedan, brände mig men som tur var det bara ytligt för jag hade inte ont eller så.
På söndagen så fyllde Pia år så efter Olle slutat jobbat så åkte vi ut till dom och fikade lite bakelser som jag hade varit runt halva stan och letat efter men det blev lika trevligt ändå.

Idag så var det skolan igen, klarade provet iaf men vet inte vad jag fick för betyg men så länge jag klarade det så är jag glad.
Nu är det bara en månad kvar tills kursen är slut, ska bli underbart känns som om man har kommit en bit på vägen med mitt drömyrke.

Nu ska jag jag göra ordning lite fika inför CSI och sen blir det att krypa ner i sängen upp tidigt imorgon och iväg på gymet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback