Härlig kväll

Hej

Sprang 20 minuter på bandet idag, svettades som en gris och efteråt mådde jag illa tog nog ut mig för mycket på min tomma mage. På väg hem från träningen så stannde vi på eclair och inhandlade frukostbröd som var såååå gott kommer nog att stanna där flera gånger och köpa nybakt bröd.

Åkte och hämtade Pia vid tåget och sedan stannade vi och handla, sen hem till klingsta och där bjöd Pia på omelett. Deras katt Rosso har fått ett jätte fult och varigt sår på sin tass så vi var hade med oss en tratt och salva som ska dämpa inflammationen i tassen , hoppas att han blir bättre så dom slipper åka in till vetrinären.
Jag tog en kort promenad med Tassa medans Olle hjälpte Pia med maten, drack lite kaffe efter maten och sen åkte vi hem.

Igår åkte jag och Olle upp till Vigge för att hälsa på Carro som var där uppe, satt och solade under den korta tiden solen var framme.
När vi skulle åka därifrån så började Tindra springa efter våran bil och vägrade kliva in i den men Carro lyckades få en stanna en stund så vi hann åka men det hjälpte ändå inte för hon kom galopperande efter våran bilen och Carro i full fart efter med sin, tog oss ett tag innan hon av sig och klev in i bilen så vi kunde åka iväg.
Väl framme i matfors så stannade vi hos Jessica och Alva för att ta en promenad som vi hade planerat tidigare på dagen, gick till dannes och köpte en mjukglass sen gick vi ett varv runt stallet och det var skönt fast det blåste som det gjorde.
Sedan gick vi hem till igen och drack lite kaffe och fikade en chokladruta, lilla Alva sov hela tiden vi var där så henne såg man inte mycket av :P


Ikväll blir det att äta brieost med päron och kolla på desperata hemmafruar och sen får man slå över och kolla på semifinalen av eurovision se om Sverige går vidare till finalen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback