Fredag

Idag har det ju varit helt underbart väder, solen värmer och har man tur kanske man kan få lite färg i år. 
Imorse gjorde jag min sista lektion på naturkunskap B och det känns väl bra men vet ännu inte om klarade kursen för jag måste vänta på att betyget ska skickas hem och det kommer kanske slutet på nästa veckan eller veckan därpå.
Om jag klarade kursen vilket jag tror så blir det att söka till sjuksköterska till våren 2010, känns som man är på god väg att komma någonstans med det yrke jag vill bli i framtiden.

Jag har jobbat extra mycket på klingsta förskola i veckan och barnen börja jag komma överrens med, dom lyssnar bättre och bättre på mig för varje gång jag är där det känns bra. Ska öppna en avdelning på måndag och det har ja gjort förut så det kommer absolut inte bli några problem alls.

I onsdag beställde jag tonvis med kläder från halens och Carro med passade på och handla tillsammans när man måste betala så mycket i frakt.
Köpte 4 par tröjor och nu är det bara att hoppas att dom passar mig.
Kläderna kommer till veckan.

Imorgon ska jag gå på stan/ birsta med Carro och Olle såklart, kolla på ett par skor och sedan köpa blomjord till blomlådan jag ska ha på balkongen och kanske köper en hänampel samtidigt har inte riktigt bestämt mig för vart jag ska ha den på balkongen.

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och ta det lugnt ett tag, har blivit lite förkyld irriterad i halsen och har rethosta hoppas att den inte bryter ut mer för jag ska lämna blod på tisdag.

Hej svejs så länge :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback