Arbetat

Idag har man varit iväg och arbetat några timmar, var ca 1 vecka sedan sist jag var iväg och jobbade. Börjar kännas tungt när  man kollar hur många a-kassa dagar man har kvar och att det inte kommer räcka året ut så vänder inte detta med ekonomin och arbetslösheten så sitter jag i skiten totalt innan detta år är slut.

Blev ingen träning imorse, utan vi tog ett yogapass istället med fick hoppa över några övningar som man var tvungen att ha matta till som vi inte har hunnit inhandlat ännu men kanske blir i helgen eller till veckan.
Ska bli skönt att bli rörligare i kroppen och kunna känna sig avslappnat.

Igår så beställde jag mig en spikmatta och nu längtar jag bara tills den kommer, det blir nog början på nästa vecka eller mitten av den. Det är så många som pratar om den och den ska hjälpa en mot det mesta man har besvär med i kropp och själ, tex hjälper den mot ryggvärk, träningsvärk, trötthet och stela delar i kroppen.
Olle vill också prova den så fort den kommer, trodde aldrig att jag skulle kunna få han och testa yoga eller en spikmatta.

Nu ska jag krypa i sängen för jag ska upp tidigt till skolan imorgon.

Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback