Tvättstugan

Där har jag hållt till sedan kl halv åtta imorse, gick ut med Freja vid sjutiden för då kom hon och väckte mig. Tog en halv lång promenad och hon verkade vara nöjd efteråt.
Började tvätta och jag hann inte mer upp så skulle jag ner igen och hänga all tvätt, har aldrig tvättat så mycket strumpor och kalsonger som jag gjort idag märks verkligen att min bror preneumerar på kalsonger och strumpor.
Vid ett tiden var jag klart med all tvätt det tog tid men nu är det gjort. Har hunnit med att vila en stund och även gått en promenad med Freja..

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, ska skjutsa hem Freja ikväll med men först ska vi äta middag och kväll ska jag göra currydoftande kasslerpytt med vitlökssås har aldrig gjort maträtten förut så får hoppas att det smakar bra sedan.

Sköt om er så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback