Slut på helg

Så var det sista dagen på denna helg, ny vecka imorgon och det känns sådär för jag vet ju inte om jag kommer att få gå hemma eller jobba någonting börjar bli less att vara hemma nu.

Inatt drömde jag världens konstigaste dröm om Jessica, Carro, Kattis, Jonas och jag då såklart. Drömde att Jessica fick barn för Jonas ringde och berättade att dom hade fått en flicka men sen träffade vi Jessica på ett shoppingcenter och då hade hon helt plötsligt inte fått någe barn men hennes mage hade försvunnit ändå hade hon inte fått någe barn sedan fortsatte den där konstiga drömmen tills hon berättade att hon hade fått barn men bara luras med oss andra. Var tvungen att ringa henne när jag hade ätit frukost och kolla men än så länge var det lugnt.

Idag ska jag nog plugga lite kanske hitta på något annat efteråt får se om jag har lust till det.
Skulle vilja ut och gå men då vill man helst ha någe sällskap och vet inte om det är någon annan som är lika sugen som jag är.

Nu ska jag gå ner till förådet och kolla om vi har någe spakel så jag kan börja måla i sovrummet snart.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback