Sammanfattning av denna helg...

Min helg har bestått av att jobba, jobba och jobba. Har jobbat sammanlagt 31 timmar denna helg så min kropp är ganska slut, ont i fötterna och hjärnan vet jag inte riktigt vart jag har lagt men kan alltid hoppas att den kommer tillbaka till rätt person :P

Igår så var det ju earth hour och det var nog inte så många som släckte men sambon har släckt hemma och tänt massa ljus när jag kom hem efter jobbet var väldigt mysigt att komma hem till efter 12 timmars pass.
Max hade släckt såg jag när jag åkte förbi och det var säkert härligt att äta där.
Innan man skulle lägga sig för natten igår så skulle man ju ställa om klockan till sommartid och det kändes konstigt eftersom det snöade hela dagen igår och hela idag men vi kan alltid hoppas att våren kommer snart.

Idag så tog jag på mig en stegräknare och skulle kolla för skojskull hur långt man går på en dag på jobbet och jag lyckades komma upp till 2,2 mil exakt hur många steg vet jag inte.
Så har ganska ont i fötterna nu så sängen är väldigt efterlängtad.

Nu ska jag pyssla om min älskling som har gjort illa sig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback