Promenad

Så var det torsdag idag men på något sätt så känns det som lördag eller söndag, blir förvirrad ibland. Igår när vi skulle lägga oss för natten skulle Freja promt lika i våran säng och hon gav sig inte för någon hjälpte henne upp, Olle fick ingen plats i sängen utan fick trängas med henne och vid halv fem imorse skulle hon ner och dricka vatten för det var antagligen väldigt varmt så då vaknade man ju. Somnade faktiskt om igen och sov till åtta sen.

Idag har jag vare hos Carro för hon ville inte vara ensam hemma för det hände en sak igår som jag inte behöver gå in på detaljer. Hjälpte henne att städa lite grann och sedan åkte vi ut på birsta för hon skulle lämna in sin telefon igen för samma problem och det sämsta är att hon fick tillbaka den från lagning för 2 dagar sedan. Säkert så kommer samma problem att vara kvar när den kommer tillbaka.
Gick in på birsta city en sväng, köpte ett handedsskydd och tiger balsam åt Olle för han har gjort illa handen på träningen och får hoppas att detta ska hjälpa honom då.

På vägen hem hämtade vi Hoffe och Tindra sen släppte vi av honom efter vägen, stannade och handlade med oss mat och skulle äta hemma oss mig, efteråt tog vi en halvlång promenad med hundarna och Tindra är en busig liten tjej som inte vill göra som alla andra säger att hon ska göra.

Nu ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt, kolla på tv och vänta till Olle kommer hem.

Hej så länge


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback